Září 2018

Drsný článek o migraci, psaný migrantem - 2/?

17. září 2018 v 21:06 | gregor moldavit

Kapitola pohádková


Německo, rok 2050 - Syrský asylant, jehož nárok nebyl uznán, ale do vyřešení politické situace v jeho zemi nemůže být vrácen a má nárok na pobyt v EU a sociální podporu pro důstojný život dle vlastních představ.

Pokud by se někomu zdálo něco přehnaného, vzpomeňte na tento článek:
dve-manzelky-sest-deti-dum-socialni-davky-danke-mama-merkel-pochvaluje-si-syran-zivot

Co člověk, to názor:
evropa-patri-evropanum-migranti-vratte-se-domu-a-obnovujte-sve-domovy-vyzval-dalajlama

"Evropa je "morálně zodpovědná" za pomoc uprchlíkům, kteří čelí nebezpečí a obavám o svůj život, prohlásil dalajláma během konference ve švédském Malmö. Jedním dechem ale dodal, že "Evropa patří Evropanům" a běženci by se měli vrátit do svých zemí, aby..."

Typický duchovní! Zároveň pro a zároveň proti a teď mi tleskejte! Evropa má povinnost jim pomoci. Dovolil bych se otázat, proč tu povinnost nemá třeba Indie, Rusko, nebo Saudská Arábie?! A má Sýrie morální zodpovědnost za nějakého Evropana v nouzi? Důležitý je tady jistě ten názor nositele Nobelovy ceny míru, že tito lidé nejsou Evropané a měli by jít brzy zase domu. Že by se z něj stal "rasista a pravicový populista"?

Jedno by si už "Evropa" (Kdo to je? Asi Frau Merkel!), měla konečně uvědomit! Naše asylové zákony dávají právo na ochranu člověku ze země, kde je válka. Jenže dokud tomu tak bude, pak třeba v Sýrii válka nikdy nepřestane. Vždyť tam z německých peněz asylantů žije půl národa. (Jdi do Německa, zažádej o asyl, shrábni sociální podporu a posílej nám peníze! Pak nás vezmeš k sobě a mama Merkel nám dá dům.) Kdyby Evropa tyto lidi okamžitě vracela, pak už tam nezbytně ta válka musela dávno přestat. To všechno funguje přesně obráceně! Ti dvacetiletí, co se vysloveně povalují v Německu, ti už dávno mohli tu novou Sýrii budovat. Tyhle jejich zašátkované můmie ať si vezmou příklad z německých Trümmerfrauen, které celý den odnášely sutiny domů. Jak už jsem uvedl, jedné se ptali v roce 2015, jak se míní v Německu uplatnit? Samozřejmá odpověď, "budu rodit děti". (Pochopitelně muslimy!) Co se týče jejich integrace, o které stále slyšíme od politiků nějaké výmysly, tedy nejlepší příklad (jak už jsem tu uvedl) řekl jeden místní doktor. "Už tu za poslední tři roky rodí po třetí a pořád nerozumí ani jediné německé slovo."
Včerejší zprávy: Prý z těch asylantů od roku 2015 už pracuje (= je na papíře v zaměstnaneckém poměru) 31 000. Ale vždyť jich přišly dva miliony, všechno mladí lidé!

Mimo jiné svým migrantským šílenstvím Merkel zavinila taky neřešitelnou bytovou krizi. Sehnat v Německu byt je věc strašně těžká a už i pro slušně vydělávající mladý pár finančně náročná. A její islámští hosté se množí a množí a množí. Včera v televizi prohlásila, že Německo postaví milion a půl finančně dostupných bytů. (Svazačka mi připomíná Antonína Novotné s jeho ujištěním roku 1960, že do roku 1965 bude v Praze překonána bytová krize.) Jak to chce financovat a ještě s tím, že se ty byty činží nikdy nezaplatí, naopak budou dále daňové peníze stát??? Německo je hustě zalidněno, m2 je nezaplatitelný a kde chce někdo zastavět kus louky, narazí na zoufalý odpor těch okolo. Staví se rychle, ale papírování před tím trvá roky. Než ty byty budou postaveny, bude jich potřeba už nejméně dvojnásobek. K tomu jí kdosi jízlivě připomněl, "ale nestavte byty 3+1, taková arabská rodina má hladce 20 osob." A kdyby se jí tenhle nesmysl podařil? Komu se pak ještě vyplatí pracovat, aby svůj vydřený plat dal za tržní nájem? Tenhle problém už se může jenom dále prohlubovat.

***

Leč vraťme se k našemu povídání. Začnu pohádkami:

Pohádka č. 1:
To byl jeden princ, patrně druhorozený, takže království nedědil, a ten se rozhodl najít princeznu, se kterou by vyženil jiné království. Vzal koně a meč a vydal se do světa. Všude se poptával, jestli by někde nebyla nějaká princezna volná? Skutečně netrvalo dlouho a vhodné království našel. Moc ho ani nepřekvapilo, když se dozvěděl, že ta je v moci zlého draka za ženu ji dostane ten, kdo draka zabije a princeznu vysvobodí. K tomu pochopitelně půl království, za princeznu bez věna nikdo nasazovat život nebude. Prý už se o to pokoušelo více princů, ale drak je všechny sežral. Princ si pomyslel, že to je tak dobře, aspoň se zbavil konkurence. Hned se vydal k dračí sluji, kde na draka zavolal cosi urážlivého. Ten vylezl a jal se chrlit oheň. Když dohořel, princ k němu přikvačil a v tuhém boji draka zakuchnul.
Panu králi pak předložil účet: "To bychom měli jednoho zabitého draka, za což si dovolujeme požadovat jednu princeznu, půl království, k čemuž přijde daň z přidané hodnoty."
Konec evropské pohádky.
Pohádka č. 2:
To byl jeden orientální žebrák, který seděl na smetišti zasypán mouchami a celý den žebral, páč nic jiného neuměl a do práce se mu nechtělo. Leč jednoho dne kdosi vyhodil na to smetiště hromadu harampádí. Byla tam i taková podivné lahev s úzkým hrdlem. Žebrák ji otevřel, jestli by v ní nebyla nějaká zbylá kapka? To sice ten případ nebyl, zato z ní vyletěl džin a vřele děkoval, že byl vysvobozen ze stoletého zajetí. Co že si za to jeho pán přeje? Inu nějaký zlatý zámek na křišťálovém vrchu. Nebo třeba obráceně, to není zas tak důležité, hlavně aby to džin udělal za něj a on sám nemusel položit dvě cihly na sebe.
Konec orientální pohádky.

Co tím chtěl autor říci? Že tady je takový zajímavý rozdíl. My v Evropě nečekáme na zázraky, všechno si musíme vydřít tvrdou prací, dokonce i v našich pohádkách. Co je možné v Orientě, není možné u nás, nám nic z nebe nepadá, nám Evropanům nikdo naše domy nepostaví, zázraky se u nás nedějí. Jiné kultury to vidí jinak, jen vyčkat, on se ten zázrak povede a něco z nebe spadne, něco se udělá samo, někdo musí něco udělat za mě. Jedno jim nutno nechat, ono jim to skutečně v posledních letech začalo fungovat. Stačí se dostat do Německa a z nebe padá, co si poručí.

To pochopitelně těmto lidem jenom potvrzuje, že jejich pohled na život je správný, že Alláh je veliký a o své věrné se stará a po zásluze (za jejich víru) je odměňuje. Naproti tomu ďaurové jsou tady od toho, aby na ně pracovali a sloužili jim. On ten prorok dobře věděl, co říká. Tyhle zákony snad napsal Alláh osobně:
nemci-nemohou-vyhostit-nebezpecneho-syrana-v-jeho-vlasti-zuri-valka

Když už jsem napsal ty 2 pohádky, musím zmínit i jednu podobnou českou:

Byly mi asi 3 roky, když mi babička četla pohádku od Boženy Němcové, O kocouru, kohoutu a kose. Každý ze tří synů dostal jedno z toho a k tomu radu. "Běž s tím daleko do světa, kde jsou lidé hloupí." To mě zaujalo. Jsou skutečně lidé daleko ve světě hloupí? (Což by opačně znamenalo, že my tady jsme jim rozumově nadřazeni.) Jeden rozdíl ovšem zůstává. Ten český syn šel s kosou do světa, aby si tam prací vydělal za dva. Když si představíme, že se dostal do země, kde lidé trávu trhali rukama, pak byl jistě vítán. Pořád ale zůstává, že trávu pokosil, tedy něco odpracoval. Nakonec kosu výhodně prodal. Pokud ti lidé skutečně kosu neznali, nebyla vůbec hloupost dát mu za ni 1000 zlatých. Ta kosa tam tu cenu určitě měla*. Kvůli tomu není potřeba dělat z těch lidí idioty. Češi vždycky chodili coby řemeslníci na západ a přinášeli pak domů pěkné peníze. Dnes tomu není jinak, ale to neznamená, že lidi tam za hranicích jsou hlupáci. Spíše tomu vždy bylo naopak, mladý český vandrovník přinesl vědomosti z toho světa domu. (Než komunisti 40 let český národ od světa odřízli! Z toho nevyplývá, že Němci jsou chytřejší než Češi, ale jejich země byla vždy hustěji obydlená, jejich řečí mluví mnohem více lidí (větší výměna informací) a Němci měli celé dějiny lepší spojení s Byzancí, tehdejším sídlem vzdělanosti.)

*(Vzpomeňme na kšefty evropských mořeplavců s černochy v Africe. Za sloní kel kus barevné látky. Zdánlivě zlodějna, ale nakonec byly spokojené obě strany. Když budete mít železný hřebík, pak v zemi, kde neznají železo, vám za něj dají tu váhu ve zlatě a rozhodně neprodělali. Dát v některé části Afriky sloní kel za jednu deku může být pro ně výhodná výměna. Všechno je nabídka a poptávka.)

Jenže to, co se děje právě teď v Evropě, nemá v historii lidstva obdoby. Náhle je tu skutečně cosi šíleného, neuvěřitelného. Přijde muslim, ilegálně překročí naše hranice, přivede si více žen do země, kde je to zakázané, řekne si o dům a měsíční příjem bez pohnutí prstem a všechno dostane. On si přišel poroučet a my musíme poslouchat. Nutno říci, že to taky děláme, ano my platíme a posloucháme jak psi (kteří pro muslimy taky jsme)!

vyuku-v-rakouskych-skolach-likviduje-islam-stezuje-si-ucitelka-z-vidne
Oni se neptají na naše zákony, oni nám přinášejí ty jejich.


burkini (v katalogu nepřeberný výběr)

V německých školách patří k vyučování i plavání a není to žádná věc dobrovolná. Muslimské holky jednoduše nepřišly. Nejsou to evropské kurvy, aby se ukazovaly polonahé. Učitel udělal sbírku (mezi německými idioty) a nechal ušít burkini, které jim zdarma půjčil. Přesto zase většina nepřišla, že ani to rodiče neakceptují. Při plavání se z vody vystrkuje prdel a to je pro islámskou holku nepřípustné. (Člověk si musí představit špinavou fantasii těch, co tyhle předpisy dělají.) No a německý zákon opět kapituluje. Nikdo se neodváží ceknout. Zákony a tresty za jejich přestoupení jsou tady jen pro nás.

Už je to dost dlouhé, tedy ukončení opět otázkou - Jak je to možné!?
Posledně zněla otázka, jestli se naši politikové nezbláznili? Zodpovědět ji nemůžu, na to nemám odbornou kvalifikaci. Ale co když se nezbláznili? Dnes tedy uvažujme nad druhou možností:
Není tomu tak, že všechno, co se před našima očima děje, řídí Alláh a ten to tak chce, ten přeje svým ovečkám? My lidé jen plníme jeho vůli. To není otázka víry, ale vyhodnocení pozorování!

Z hlediska muslima jednoduchá odpověď, pochopitelně tomu tak je. U mě se asi otážete, jestli jsem přestoupil na islám, nebo se právě zbláznil? (Což už tu bylo posledně.) Jedno ale přeci všichni vidíme, že tomu tak je.

Jak jsem na to přišel? Pozorováním! Už za mlada na těch školách jsem se naučil, že všechno je věc měření, vážení a počítání, tedy všechno věda empirická. Tak třeba všichni víme, že těžší předmět padá rychleji než lehký. To je přeci jasné! Skutečně? Tak to definoval už Aristoteles a do doby renezance se to tak vyučovalo. Jenže - Galileo Galilei to prozkoumal a prohlásil, že tomu tak vůbec není. Když ve vzduchoprázdném prostoru zároveň pustíte peříčko a železnou kouli, spadnou na podlahu přesně zároveň. Nic není jasné! Všechno je věc přesného pozorování a důkazů.

Nejsem vůbec věřící člověk, ale nemůžu být slepý k tomu co vidím. Tady přijde orientální analfabet, přivede si proti našim zákonům tři ženy, na nějakou práci vůbec nepomýšlí, jenom vyrábí další muslimy, pro které my jsme prašiví psi, kteří přišli, aby od nás převzali naši zemi. Cizinec, který nikdy neměl oprávnění překročit hranice našeho státu. A jak na to tenhle stát reaguje? Dá mu dům a měsíčně hromádku peněz na konto. Když se ho zeptáte, jak to vysvětlí, odpoví vám jednoduše, Alláh to tak rozhodl a jeho vůle se stala. A má snad někdo z vás jiné vysvětlení, (když vyloučíme teorii číslo jedna, že rozhodují psychicky nemocní soudci a politikové)? Jaké vysvětlení? Mě nic jiného než ten Alláh nenapadá?

Leda snad ještě třetí možnost, o tom příště...

Drsný článek o migraci, psaný migrantem - 1/?

3. září 2018 v 18:26 | gregor moldavit
Plujeme do Evropy žádat o asyl. Ale chceme jenom do Německa, nebo Švédska!

Už jsem často slyšel, "Jsi proti migrantům? Představ si, že najednou jsi migrantem ty sám!"

Nemusím si to představovat, byl jsem migrantem. (Byl, teď už dávno nejsem. Moji nepřátelé na internetu mi nadávají výrazem "uprchlík". Pro poseru, který nikdy nevylezl z paneláku, cosi odsouzeníhodného, negativního a zvráceného. Kdo byl zavřený v totalitě a uprchl na svobodu, je pro ně prašivý. Taky oblíbená je nadávka "naplavenina", tedy člověk, který žije na jiném místě, než se narodil. Třeba o vesnici dále. Právě tak moje matka (narodila se, žila celý život a zemřela v jednom městě), mi už kdysi vnucovala, že žiji v cizině. Musel jsem ji odporovat, že v žádné cizině nežiji, ať jsem u ní zrádce jakýkoli. Žiji v zemi, která se mi dávno stala domovem. Omezený šovinista a vlastenec, to jsou u mě dvě zcela různé věci, lidi to ale rádi pletou dohromady! Člověk vznikl kdesi v severní Africe a odtud se rozlezl po celé planetě. Kdo nežije v Etiopii, je naplavenina, je zrádce, je migrant. Dnes je tu ovšem jeden zásadní problém! Kdo se vydá pryč ze svého území, ať už z jakéhokoli důvodu, nikde nenajde jiné, které by už nebylo osídelné jinými lidmi!)

***
Když začneme odzadu, tedy dneškem, pak právě šílená (a pro tento problém zcela nekvalifikovaná), Merkel prohlásila v Ghaně cosi o tom, že s migranty se to bude měnit, můžou přijít i legálně. Na německém pracovním trhu potřebujeme špičkové lidi. Ano takže, "My si vezmeme pár vašich nejlepších odborníků a vy si tu výměnou podržíte negramotnou lůzu!"
Velkorysá nabídka! Ti se tam musejí z té slepice radovat. (S politikem ovšem vždy přijdou v pozadí zástupci industrie a zkoumají možnosti investic. Jistě pro Ghanu věc pozitivní, ale i to je zbraň dvousečná. ČSSR neměla v roce 1989 bez zahraničních investicí nejmenší šanci. Pro mnoho lidí jsou dnes ti, co tenkrát dali miliardy, jen vetřelci a vykořisťovatelé. Dokonce i rozvojová pomoc má určitá pravidla, něco se vrátit musí. Nutno říci, že se taky vrací.) Svazačka Merkel v Africe pro mě zase jen dokazuje, že nemá o tragédii Afriky ani ponětí. Její žvásty, že musíme odstranit příčiny jejich migrace svědčí o tom, že na svoji funkci rozumově nemá. V Africe se rodí jeden milion dětí týdně! Už dnes je tam situace neřešitelná i pro skutečné odborníky a ti místní to vědí právě tak. Vědí, že jejich jediná šance, je vydat se do Evropy. Po desítkách milionů!!! Našimi zásahy do jejich problémů jejich situaci jen zhoršujeme. Navíc ti lidé vyrůstají s tím, že si nemusí s ničím lámat hlavu, běloch jim přeci musí pomoci. Právě přijímání Afričanů v Evropě je dále utvrzuje v tom, že si s přemnožením nemusejí dělat starosti. Co že budou dělat děti, pro které tam nikdy nebude práce, potrava, voda...? Inu půjdou do Evropy. Slogan Afriky: "Evropa je tu pro nás pro všechny!"
Běloch je musí přijmout! Nejen to, on je musí ubytovat, živit, šatit a platit za jejich množení. A sice tak dlouho, až se z Evropy stane druhá přemnožená Afrika, se všemi dnešními (neřešitelnými!) problémy.

Chemnitz

Dále, aktuálně: Všichni jistě sledujete události v Chemnitz*. Rozhodně bych nešel do ulic s těmi tetovanými chaoty, co se chovají jak nacistické SA, ale nelze přehlédnout, že možná většinu tvoří lidé obyčejní. Jeden z těch tam v centru žijících řekl televizi: "Po setmění už před domem nepotkám Němce, jenom asylanty."
To jsou problémy, které už se můžou jenom prohlubovat do horoucích pekel.

Dovoluji si tvrdit, že tohle už vláda pod kontrolu nedostane. Když v Čechách přišel Havel a chartisté, okamžitě vyšel článek, "Ztroskotanci a samozvanci", byli pozavíráni a vyhazováni z práce, komunisti okamžitě zorganizovali antichartu, ale přesto se jim je už nikdy nepodařilo umlčet. Tenhle Chemnitz se spíše rozroste na další města. Ona to není nějaká maličkost, která by nestála za řeč. Tady jde skutečně o přežití Německého státu a lidu.

*(Pro Čechy myslím Kamenice. Pro mě v dětství Karl-Marx-Stadt. S Marxem to město ovšem nemělo nikdy nic společného. V roce 1953 se obyvatelé dozvěděli, že dostali nové jméno a mají si vážit té cti! Co si o tom myslí, se jich nikdo neptal. Zřejmě si moc nevážili, po pádu totality si město okamžitě přejmenovali zase nazpět.)

***
Dnes bych si dovolil začít tohle migrační téma otázkou, jestli se polovina evropských politiků nezbláznila? Jestli tedy nepatří zavřít do blázince, protože jinak by zase patřili do kriminálu za velezradu. Posuďte sami:

madari-prestali-zadrzenym-migrantum-davat-jidlo
Svět se na ně vrhl: "...Vláda klesla na nové dno a odmítla lidem, které zadržuje, poskytovat jídlo. Zjevně se uchýlila k porušování lidských práv, včetně závazků, které vyplývají ..." (Ve skutečnosti se jednalo o několik jedinců, kteří měli dávno uloženo vypadnout.)

Takže: Když někdo přeleze plot na můj pozemek a násilím vnikne do mého domu, pak jsem automaticky povinen ho živit, šatit, uklízet po něm, dávat mu kapesné... Jinak porušuji lidská práva. Když už nejsem fyzicky schopen ho vyhodit, pak z toho dle kohosi vyplývá, že ho násilím zadržuji. Evropa zešílela!!!

Takových článků je ovšem do nekonečna:
atd... Kde jsou ty doby, kdy se ze státní kasy vyhazovaly miliony? Teď to jde po desítkách miliard.

S tím "zblázněním" to myslím naprosto vážně. Když Hitler spáchal sebevraždu a Německo kapitulovalo, měl prohlásit jeden z těch dvou generálu (Keitel a Jodel): "Položili jsme svět do trosek a popela, (Schutt und Asche), na rozkaz jednoho šíleného diktátora. Ještě za tisíc let se lidi budou ptát, jak to bylo možné?"

Hranice překonána, jsme v zemi zaslíbené. Od teď musíme všechno dostat!

Nuže, nyní jsme v podobné situaci. Německo si v roce 2015 přitáhlo milion muslimů, (kteří se ani netají tím, že přicházejí vraždit, přicházejí se množit, přicházejí převzít Evropu z rukou pohanských psů), na rozkaz jedné šílené diktátorky, svazačky-kancléřky Merkel. Viděl jsem její falešnou grimasu, když pokládala nějakou kytku na místě vánočního trhu, kde kamion v rukou islámského vraha rozdrtil řadu lidských těl. Tahle osoba, která už měla být dávno v kriminále, nebo v blázinci, sedí dále na místě německého kancléře. Importuje další muslimy a lhostejně přihlíží zániku vlastního státu. Považuji za celkem jisté, že ještě za tisíc let se budou budou lidi ptát, jak to bylo v tom 21. století možné? Proč se ale neptají dnes? Může být, že se nejméně polovina evropských politiků skutečně zbláznila?! Právě tak polovina německých voličů? Myslím ve skutečném smyslu dnešní psychiatrie!

Kdysi jsem viděl nějaký český film, kde komisař vyšetřuje vraždu v psychiatrické klinice. Má tam nějakou debatu s tím doktorem, jak to s těmi blázny jako je a prohlásí: "Já o sobě docela jistě vím, že jsem zcela normální." Primář té nemocnice mu na to řekne, "o tom jsou přesvědčeni i všichni moji pacienti."

Než to začneme diskutovat, ještě takový poukaz. Někdo si třeba myslí, že to dělají jenom Němci, protože... Ale tomu tak není.

Jednou před lety jsem četl na NOVINKY řadový článek: "Francouzi nechali křesťanského poutníka téměř umřít hlady..."
Takto definováno! Zlí Francouzi, co si to dovolují, nebohý poutník. Jakýsi mladík z Anglie, 27 let, se rozhodl, že se vydá s žebráckou miskou na cestu do Indie. Nebyl to zřejmě ani praktikující křesťan, jednoduše dostal ten nápad, asi neměl jinou práci. Ve Francii udělal prazvláštní objev, že se tam mluví francouzsky a jeho kázání lidi nerozumějí. (Kromě mateřštiny neuměl jinou řečí žbleptnout.) Dále, že mu z nějakého důvodu nechtějí dát peníze. Tak se hladový vrátil zase k mamince do Anglie.

Dovolil jsem si tam připsat, že ve věku 27 let se člověk může živit prací a nemusí žebrat. Kdo přišel s tím, že Francouzi ho nechali...? Leč se zlou jsem se potázal. Snesla se bouře nadávek od dnešních novopobožňáků. Když nechápu, k čemu je poutnictví, ať do toho nekecám. Mohl jsem toliko říci, že nikomu nebráním mu peníze dávat, odemě nedostane ani korunu. (Byl jsem sám třeba v domě poutníků v Římě, vilu vlastnil kardinál Beran, a dostal jsem se tak i na audienci k Papežovi, ale od nikoho jsem nepožadoval peníze. Bydlení v tom domě (levné) jsem si zaplatil.) V bouři nevole nechyběla ani jakási holčička, patrně z nějaké katolické nedělní školy, která mi předpověděla, že jednou budu klečet na kolenou a prosit Boha o milost, ale to už bude pozdě. Takže většina Čechů byla za tím poutníkem a sdílela názor, že povinnost Francouzů byla ho živit.

No a nyní tedy ta otázka, jestli se Evropa nezbláznila?

Pokračování příště, třeba je tu jiná možnost...